סקר נקודות הטענת אופנועים ואופניים חשמליים.

רבים מדברים על חשיבות השמירה על הסביבה, על התנהגות ירוקה.

בשנה האחרונה ניתן לראות גדילה מאסיבית בכמות המשתמשים באופנועים חשמליים, אופניים חשמליים וכד'.

אך האם המדינה, העסקים, הקניונים תורמים לגישה הירוקה ומאפשרים הטענה קלה של אותם כלים?

עלות הטענת אופנוע חשמלי, היא כמה אגורות לדקה, אין פה הפסד כלכלי, אין פה עלויות משמעותיות, יכול להיות פה רק רצון לבוא לטובת הנהגים.

אז רצינו לבדוק, מה באמת המצב בארץ.

פרטי המשתתפים בסקר ישארו חסויים ונועדו אך ורק לשיתוף תוצאות הסקר בסיומו.

עזרו לנו למפות את נקודות הטעינה בישראל

בתי קפה, חניונים, שקעים ציבוריים – עזרו לנו לבנות את מפת השקעים בישראל.

הסקר הסתיים, תודה למשתתפים - בקרוב נעלה את התוצאות המלאות

תתעוררו, חייבים נקודות טעינה לרכב חשמלי בכל הארץ.

התוויית מדיניות ברורה וחיוב כל פרויקט חדש בתחום הבנייה לכלול תשתית לרכב החשמלי עשויים לחסוך למשק כסף רב ■ שר האנרגיה יובל שטייניץ אמר באחרונה כי מ-2030 ייאסר יבוא מכוניות בנזין ודיזל לישראל.

מאמר מרתק של רונן אהרון, כפי שפורסם בעיתון דה מרקר..

'של' בעקבות בטר פלייס: עמדות טעינה בתחנות דלק

חברת הנפט ההולנדית תתקין מאות עמדות לטעינה של מכוניות חשמליות בתחנות הדלק שלה, לצד משאבות הבנזין והסולר. המטרה, בשונה מכפי שאפשר לחשוב, היא לאו דווקא למכור אנרגיה.

גיל מלמד, פברואר 2017.

זקוקים לתשתית טעינה חשמלית לאומית ורוצים אותה עכשיו!

ק לאחר שממשלת ישראל תציג תוכנית ברורה וקבילה להקמת רשת טעינה למכוניות חשמליות יהיה אפשר להאמין שהמדינה החכמה ביותר במזרח התיכון באמת רוצה, וגם מסוגלת, להיגמל מנפט ערבי

גיל מלמד, פברואר 2018

Facebook Comments

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.